09/01/2020

Нарру детокс: 3 ефикасни трикове

Всички познаваме следпразничното състояние на физиката:  колкото и да внимаваме, колкото и да сме железни, колкото и да сме се пазили – коланите ни стягат, главите ни са натежали и уж сме си почивали, пък сме уморени.  Предлагаме ви три изпитани рецепти за енергиен boost, които дават моментален резултат.

Вода!
Да, толкова е просто! Водата помага за правилното функциониране на органите, подобрява метаболизма и е пръв помощник на работата на храносмилателната система. Увеличете приема на вода поне с 4 чаши дневно по време на празниците, което е равно горе долу на 1 литър повече от обикновеното.

Лимонов сок + джинджифил

Лимонът  е богат на витамин С и антиоксиданти, дава енергия и по естествен начин изчиства токсините от организма. Джинджифилът е познат като противовъзпалително средство и регулатор на храносмилането. Комбинацията е истинско чудо, спомага за изгаряне на повече мазнини  и цялостно енергизира.  Всяка празнична нощ или сутрин, ако сте купонясвали до рано, преди да си легнете завършете с чаша ароматен чай от джинджифил с изстискан половин лимон и лъжичка мед.

Похапвайте, за да не преяждате

Да, парадоксално – хранете се поне 5 пъти на ден и ще поемате със сигурност по-малко храна, а и по-правилно разпределена, така че организмът ви да не буксува с еднократното преяждане на вечеря или обяд. Балансирани похапвания между закуската и обяда, между обеда и вечерята и точно преди сън ще ви дадат енергия и ще ви предпазят от напълняване по празниците. Идеалните и лесни за употреба храни са 100 г кисело мляко, плод с парче сирене и 3-4 бадема, ако сте много празнично настроени можете да замените плода с чаша червено вино или едно твърдо сварено яйце с две маслини и два крекера. Похапванията ще поддържат нивото на кръвната захар постоянно, няма да ви позволят да се натъпчете и ще държат организма ви в постоянна бойна готовност да изгаря калории.



Абонирай се
за вкусни
Happy новини

АБОНИРАЙ СЕ СЕГА

Абонирай се
за вкусни
Happy новини
Абонирай се сега