С happy на път








* Цените важат само за услугата "С Хепи на път"

Бързо! Лесно! Вкусно!



Какво е С Хепи на път?

Програмата С Хепи на път е създадена специално за вас – нашите клиенти, които често пътувате из страната и посещавате нашите ресоранти. С тази програма вие можете да ползвате бонус отстъпки до 15%, да поръчате за изпът специални менюта на преференциални цени, да поръчвате още преди да сте пристигнали в заведението и да получите своята храна за изпът, директно във вашата кола, както и да плащате на цени „като в магазина”, ако поръчвате за изпът.

Натрупване на бонус отстъпки:

При консумация в крайпътните ресторанти от веригата „Happy Bar & Grill”, вие натрупвате бонус от 10% от текущата си консумация на своята карта. Ако в рамките на шест месеца натрупате общ оборот от 500 лв. с вашата карта бонусът ви се увеличава на 15%. Той може да стои в картата и да се трупа, както и да се ползва при следващо посещение, за плащане на храна и напитки по избор от менюто на ресторантите.
Пр.:
Ако вашата сметка е 40 лв., то към картата ви автоматично се натрупва бонус от 4 лв. Тези 4 лв. може да използвате още на следващото си посещение в някой от крайпътните ни ресторанти или да ги оставите да се натрупат и да ползвате наведнъж по-голяма отстъпка.
Регистрирането на бонус се извършва, след като притежателят на клубна карта я предостави на сервитьора при поискване на сметката.
Ако лоялната карта не бъде използвана повече от една година, натрупаният бонус по нея се занулява.

Поръчка в движение

Имате възможността да поръчате на тел. 0700 19000 още преди да сте стигнали до заведението, а когато пристигнете, сервитьорката ще ви донесе вече готовата поръчка директно до превозното средство.

Бързо! Лесно! Вкусно!


Happy Bar & Grill си запазва правото да променя едностранно условията за ползване на лоялните карти.

Лоялната карта се издава на юридически лица и физически лица над 18 години.

Ако картата Ви бъде загубена, открадната или повредена, можете да се обадите на телефон 0886 000 700 или да се свържете с нас на „customerservice@happy.bg”, и тя ще Ви бъде преиздадена.